close

I don’t want nobody to get killed

我並不想再有人死去

 

I’ll come and get you, I am always ready to fight

我會來救你,我時刻準備著戰鬥

 

So don’t take all of the blame

所以不要把一切過失歸咎於自己

We’re all as bad

我們罪孽深重

Ah wait, don’t take all of it away

等等,不要奪走這一切

You always do

你一直如此

We’ll always be something you cannot control

我們會永遠是你無法掌控的

We will overcome – Your salvation has begun

我們將戰勝一切 你的救贖已經開始

 

 

No suns, no lights

天地一片昏暗

Such a mess all over

一切陷入混亂之中

 

 

Don’t kill your hopes

不要放棄希望

You make me realize who I need

是你讓我意識到誰才是我需要的

 

I’ll be there, hold on

我將與你同在,請堅持到底

But it changes somehow

但它不知何時會改變

So where are you now?

所以你現在身在何處?

 

I’ll reach you, my darling

我將前往你所在之處.親愛的

The shadows of the Earth

陰影籠罩著大地

Illusions so bright

幻想卻又是如此光明

 

They’re fallin’ in just to run – let them know – When it’s the pain that makes us so human after all.

當其墜落之時 只需努力奔跑 – 讓他們知道 – 正是這種痛苦使我們更具人性

Toward a city, a border patrol

朝著一個城市,作一次邊界巡邏

1000 precious words, just to start with a spark

千言萬語,始於轉瞬之間

To the core

直至靈魂深處

arrow
arrow
    全站熱搜

    熾天使之原罪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()